Het was wel echt een mooi folks album. De stem van de zanger is zo mooi, diep en heel rijk. Je hebt echt het gevoel dat je toegezongen wordt door een wijze oom/vader. Het thema van het album was wel heel erg hippie dus hou van iedereen en doe rustig aan want het leven gaat toch wel door. Niet alle nummers vond ik even speciaal dus zou het een 3.5/ 4 geven
3
Albums Rated
3.33
Average Rating
0%
Complete