Ihan ok, mutta en mitenkään erityisesti tykänny. Jos pitäis valita lempparikappaleet niin For tomorrow ja Blue jeans.
Ekalla kuuntelukerralla jopa vähän ärsytti kuunnella kun en ollut tottunut tällaiseen musiikkiin. Lopulta onnistuin tykkäämään ainakin vähän. Albumista teki paremman se, kun siinä oli vierailevia artisteja. Suosikkikappaleet Drink dat, Friend zone ja Bus in these streets. Ei niinkään sanoituksien takia vaan musiikin.
Hyvä! Tykkäsin kuunnella eikä tullut tylsää. Suosikit Seven Nation Army, I Just Don’t Know What To Do With Myself ja In The Cold, Cold Night.
Olihan pitkä. Aika puuduttavaa kuunneltavaa välillä, ei kuitenkaan ihan pahimmasta päästä. Vaikea löytää edes muutamaa suosikkia, joten löysin kaksi: Tonight, Tonight ja Thirty-Three.
Suurin osa kappaleista oli ihan ok, mutta tää oli ehkä vähän just sellasta musiikkia mitä en niin hyvin ymmärrä. Voi tietty johtua myös siitä etten tiennyt kaikkia sanoja mitä joissakin kappaleissa oli. Tai sitten siitä miten ja missä yhteydessä niitä sanoja käytetään. Suosikkeja voisi olla: Violet, Miss World.
Jotenkin tosi kaunis. Oli kiva kuunnella, mutta en usko että löysin mitään ihan lempparikappaleita. Suosikit: Ivo, Beatrix, Donimo.
Tykkäsin aika paljon! Joistakin kappaleista jopa tosi paljon. Kuulostaa just sellaselta musiikilta mitä voisin lisätä omille soittolistoille. Ehdottomat suosikit paremmuusjärjestyksessä: The 2 Of Us, The Wild Ones, New Generation.
En ollut kuunnellut tällaista aiemmin. Ihan hyviä kappaleita, ja hieno lauluääni! Joissakin kappaleissa oli myös hyvä sanoma, kuten: What Is Love. Muita hyviä: Ring Bell, Ring Bell ja Saduva.
Tykkäsin kyllä. Ehkä jotkut kappaleet oli vähän synkähköjä omaan makuun, mutta osa oli tosi hyviä. Yhtä olen kuunnellut nyt jatkuvasti, joten ylivoimainen suosikki: Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me.
Aika hyvä! Monien kappaleiden sanat oli yllättävän samaistuttavia. Ja muutenkin ihana kuunnella. Suosikit: In the Morning of the Magicians, Ego Tripping at the Gates of Hell, It’s Summertime.