Transformer
by Lou Reed
Depresif ama neşeli. Melankolik ve sevimli. Neden klasik olduğunu anladım.
Listening statistics & highlights
Depresif ama neşeli. Melankolik ve sevimli. Neden klasik olduğunu anladım.
Yani güzel bi albüm. Ama benlik değil açıkçası
Bu albümden daha çok keyif alıyorum. Şu anda üçüncü şarkıdayım. Bayağı relate ettim. I’ve been down so long yni… Tam şu an yormaya basladi (la woman) Yani güzel albümdü de bilmiyorum. Ben çok burada değilim kafasal olarak
Sözlerine bakarak daha dikkatli dinlemem lazım
Başyapıt. Fazla söze gerek yok.
Bitiremedim affet allahım
Only 6 albums rated. Rate at least 10 to get your style.