View Album
Wed Jan 13 2021
Wild Is The Wind
Nina Simone
Első dal után kicsit sablonos jazz albumnak gondoltam, ami a második szám első felében is megmaradt. Aztán... A Four Women vége lenyűgöző (Stars flashbackek, khm, Bojack Horseman), pláne kombinálva a What more can I say-jel, majd a Lilac Wine közölte, mennyire iszonyatosan változatos lesz ez az egész lemez.
Break down and let it all out annyira energikus, Nina hangja mindent elvisz, csak sajnos kicsit túl hirtelen lesz vége.
Why keep on breaking my heart kimondottan gyenge, a címadó dal áriázása sem illik a fejemben Nina Simonéről kialakult képhez, viszont ennek ellenére megmutatja, mennyire sokszínű és sokműfajú tud lenni. Mondjuk a Black is the colour of my true love's hair cégére már szeretnék visszatérni a Break Down energikusságához.
A legutolsó dal talán kicsit visszahozott belőle, de összességében a lemez második fele csalódás. Ennek ellenére így is került több dal is a csillagozott listámra.
4
View Album
Thu Jan 14 2021
Dusty In Memphis
Dusty Springfield
Hát, Dusty nem az én stílusom, azért becsülettel végighallgattam. De nem fogom még egyszer, max a Windmillst. Oké, meg a Preacher Mant, de az más.
2
View Album
Fri Jan 15 2021
Harvest
Neil Young
Jó számok, főleg az album közepe, de magamtól nem hallgatnám meg többször. Nem vált ki érzéseket belőlem.
3
View Album
Mon Jan 18 2021
The Wall
Pink Floyd
Erre nincs mit mondani. A valaha készült egyik legjobb lemez.
5
View Album
Tue Jan 19 2021
Heaven Or Las Vegas
Cocteau Twins
Hát, ez nem csúszott, 2 szám után inkább kinyomtam.
2
View Album
Wed Jan 20 2021
Veckatimest
Grizzly Bear
3
View Album
Thu Jan 21 2021
Modern Life Is Rubbish
Blur
4
View Album
Wed Jul 14 2021
You Want It Darker
Leonard Cohen
Végig lenyűgözött, szövegek elképesztők, hangulat kell hozzá, de nyári estéhez bármikor.
5
View Album
Mon Jan 24 2022
Teen Dream
Beach House
Boring
2
View Album
Tue Feb 01 2022
Forever Changes
Love
4