How do you say shite in spanish me no hablo
Journey Complete!
Finisher # to complete the list
Rating Distribution
Rating Timeline
Taste Profile
Breakdown
By Genre
Top Styles
By Decade
By Origin
Albums
You Love More Than Most
| Album | You | Global | Diff |
|---|---|---|---|
|
Spiderland
Slint
|
5 | 2.97 | +2.03 |
|
The Trinity Session
Cowboy Junkies
|
5 | 3.08 | +1.92 |
|
The Hangman's Beautiful Daughter
The Incredible String Band
|
4 | 2.15 | +1.85 |
|
The College Dropout
Kanye West
|
5 | 3.31 | +1.69 |
|
Fragile
Yes
|
5 | 3.32 | +1.68 |
|
Gunfighter Ballads And Trail Songs
Marty Robbins
|
5 | 3.33 | +1.67 |
|
Figure 8
Elliott Smith
|
5 | 3.33 | +1.67 |
|
Ágætis Byrjun
Sigur Rós
|
5 | 3.37 | +1.63 |
|
Locust Abortion Technician
Butthole Surfers
|
4 | 2.39 | +1.61 |
|
Either Or
Elliott Smith
|
5 | 3.4 | +1.6 |
You Love Less Than Most
| Album | You | Global | Diff |
|---|---|---|---|
|
Dirt
Alice In Chains
|
1 | 3.46 | -2.46 |
|
The Downward Spiral
Nine Inch Nails
|
1 | 3.35 | -2.35 |
|
The Slim Shady LP
Eminem
|
1 | 3.27 | -2.27 |
|
S&M
Metallica
|
1 | 3.26 | -2.26 |
|
The Wall
Pink Floyd
|
2 | 4.13 | -2.13 |
|
Led Zeppelin II
Led Zeppelin
|
2 | 4.1 | -2.1 |
|
Microshift
Hookworms
|
1 | 3.02 | -2.02 |
|
Who's Next
The Who
|
2 | 3.88 | -1.88 |
|
Siamese Dream
The Smashing Pumpkins
|
2 | 3.83 | -1.83 |
|
Tracy Chapman
Tracy Chapman
|
2 | 3.79 | -1.79 |
Artists
Favorites
| Artist | Albums | Average |
|---|---|---|
| Elliott Smith | 2 | 5 |
Least Favorites
| Artist | Albums | Average |
|---|---|---|
| Eminem | 2 | 1.5 |
| Slipknot | 2 | 1.5 |
Controversial
| Artist | Ratings |
|---|---|
| Metallica | 1, 2, 4 |
5-Star Albums (12)
View Album WallPopular Reviews
Ja shaftar din mamma!!
Sugmanuts
Boring!!
Tråkigt LOL!
1-Star Albums (6)
All Ratings
Missa typ några sånger lol
weeed 😂😂
Luuv mike oldfield
Angry Gen X white guy yelling. In 1990 this is too late to be authentic punk I guess? After wikipedia-ing it this is "post-hardcore." Repeater sounds like pissed off Modest Mouse. I'm sure this was an influence on them. Not as into the more (what I consider) punk tracks like Greed... I like the instrumental tracks. The songs are a little repetitive as I work through it. Strong start that kind of devolves into fodder for angry suburban white kids. Probably would not listen to any of this again. 👍
Ja shaftar din mamma!!
Sugmanuts
Deez
Huulu störande hugh hat? I en av sångerna helt based gitarrdel i en annan dock 2/5 ja börjar btw from nu me att måst dom lyssnas före död eller ej. Den här måst int!
Fanade
Jamma, måst int lyssna före död dock
Kate bush men hon heter int. Bör höras före död. De här e senare eirik som skriver när ja lyssnar klart albumet. Ja va hög som fan när ja sa att de här e som kate bush. De fanar dock. Ännu senare eirik här. De här e nog lite kate bush ändå. Fanar dock!!!
Bangor
Ate britain. De fana dock bör lyssnas
De bänga ja gjorde annat medans ja lyssna dock så de ble automatisk trea. Ja lyssna btw gårdagens album men ja klicka imisstag did not listen. Ganska friged up
Fanade hårt bör lyssnas
Fanar!’mmmm
Country e automatiskt 0/10 😉
Galna bangers bör lyssnas
Omg så epic cover??? Kan denna få en oscar!! Jag ->👊 död häst
Banger
Fanade … hårt!!!
Lmaooooooo😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Banger banger vabegr vamber vanggr banger
Fuckin and fuckin and fuckin and fuckin
De jamma!
Sure hope it jams!
Vackra tjunes
Fux
Jammin
Jag är ett stort fan av att lyssna på musik via telefonens högtalare 0/1 btw
Sylt på burk
Gillar när han sa att vi ska nuka världen
Vibin
Högt tempo, låg energi
cbb , vetarna vet
Idk man ja ha lyssna på dehär albume typ tre gånger å ja ha nog viba men ja kommer ändå int ihåg någo från de
Sylt
Dom jävlarna lurade mig
Ja vet int om de va mixen eller min högtalare som e broke men de här albumet lät inte bra. Childz play fanar dock
Rockin…. 🧥
Banger
Chillade i bakgrunden medans essäer skrevs
Fanade HÅRT
Ja gilla de!!
De va faktiskt igår 🙄
fanade
Schwingin
Fan Ade
Quuen
Narsty nas
I luuv stoogin around
Bangerzzzzz
Bangerzzz
Brittrr :(
Volym på MAx
Banger!!! Ja sku vinna honom i en skkjuttävling dock på gud!😤
Fanade…
Fleetwood mac e mid… ändra min åsikt…
Stark fyra, chameleon e en femma, eventuellt också vattenmelonsmannen. Bör lyssnas i vilket fall som helst.
Helt fanande
Fux
Tråkigt LOL!
Fuxade
Ja!! Ni har så rätt!! Brittland suger!!
Fux
Jam
Fanade… inte lika hårt som jag mindes
Ja gilla de till trots för att de va br*ttiskt??
I.B.Chillin
De va många bra å många decent
Visa mig ett album från 90 talet där de int har en minut lång sex-skit SNÄLLA
Man verkligen förväntar sig att jag ska skriva en ordentlig utredning efter att ha lyssnat på albumet mitt i natten?!?! Smh… 🤦♀️
YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAWWWWWWW
Ömmmm bbabger?!
Poggers
Aaight
De va riktigt bra!
Bing chillin
Docent
3 atjrnor, en kommentoi
Fucks 4/6
Luv dolly
De va vackery särskilt from lilac wine
Fine!
Vackert album!!!!!
I forgor
Dog han? Ja uppfatta int!
Galna pangare som vanligt!
Bangerzzzz
Rockin
Klassiker så att säga
Bangerzzzz
Ja va kinda distraherad när vi lyssna men för sidners skull blir de en fyra 😎
Busy bee
Weow duude
Hello!!
Fuz
4!! megabangerzz
Dexent
Fanade
Bangerzz
Hahaaha jag skulle aldrig vara två dagar efter LOOOOOOOOLLLLLLLLL semibangers annars Den långa sången om frankie va bra
Bangerss?? Ja!!!
Insanely jealous va megabanger Ja va först sådär att dang dehär låter old skewl å d e e från 2010 men sen kolla ja wikipedia lol
Det har skett.
4, de fanade. Den sista sången va lite lame dock!!
Idgi
Solid
Mediokert svag trea fr Några bra men i allmänhet tråkigt!
Ja minns int de en dag senare :)
Megabangerzzzzzz
Helt fin!
Helt fine!!
De va bra!
De va mysigt!!
Bangerz med ostlyrik… 😀👍
De pogga nog
Ja va mer kritisk nu för leonard ha vari en så stoe hater men de va banger album va snackar han om 4/5
Mycket vackert album. Rakt upp
Julsång moment
Big banger
Ok!
Soulin
Mörk röst swag
Ja gilla de!
De pogga… ja gilla när dom va sådär.. rydon.. these nuts€!!!
Green day pogga man
Fine!
Googlade chris martin… största misstaget jag nånsin gjort….
D e va inga crickets på albumet smh!!!
De pogga
De pogga fr
De pogga mer än ja trodde
Ni vet ni vet de e int ens nån fråga om saken
De va bra!
Nästan en femma fr… jag bara fanar så hårt med syntpop….
MegapangAre!! Bara min åsikt!
Swag….
Squam
Squam- Birk
Bruuuuuuuuuh (remix)
De va lite över mid!
Rockin
Vissa va basic men bra som typ weezer, flesta va int
Känslan då smiths men sämre lyrik å sämre tjunes
De va swag!
Klassiker…. !
Yoo de här KAN int vara natty…. De e för swag!!
Helt swag!
De va bättre än ja trodde
Fan ta den vita mannen FR
Kinda eld
Eld
Ja gilla det!!
De va swag!!
De va swag fr
Pang pAng!!
Ordagran megapangare
Klassiker. Har inte lyssnat ännu.
Dehär va rockin fr
Rockin
Good times
Squams…
Slatt
De va swag!
Banger 💥
Sylt med smör på bröd fr 🥖 🧈
Bangerz
Claaaaaasssic… + ja känner att ja ha vari lite för generös me mina fyror…. Kanske bara jag….
Rock moment
Squams
Claaaaassic
Hanoi rocks ROCKS!!!!
Bbbbbbbbbbbangerzzz
Ordagrant bara chillin
Idk man de va fine!!!
Alexa! Spela lite poggade squams!!! : detta börjar spela😳😳
De va squams
Jag ämnar inte ljuga, jag började lyssna på detta å sen kom de gäster å de va på i bakgrunden så ja fick int lyssnat ordentligt,,,, det får ändå en 4 dock ty kate bush LOL🌅
Elvis is BACk!!!
Mingus? Dingus more like. This made my day worse. 👍
wouldn't listen to again due to the explicit lyrics, but
Eeeehhh
De e cheeeelin
Squams fr
Slatt
Time (att göra ett bra album) 😂😂
Ööö…. Nej tack!!!
De av swaag
Omg….. han va fräck (!!!!!!) me Nardwuar!!!!
P
Wasn’t he a nirvana lyric?
Idk man ja sku nästan villa ge en femma!!! Anyways deras bästa album…. Ingen keps….
De gick rätt så hårt!! Minus poäng för coverszzz… av ”västerländsk” musik också…🤮
De fana
Dehär går helt otroligt hårt!!!
Claaaasic
Reel shit
Cheeeeeelin
Ok…. Jag måste vara ärlig…. De va cheeeelin….
Det jaaaamade!! Likt en katt!!
Jag känner att musiken int passar ihop med covern!!! Dom har int samma vibe!! Det stör mig!!
De va helt bra👍
De va bra!
Cheeeeeeeeeeeeelin
De v a… gissa tre gånger…. Cheeeeelin….
De va håårt man….. på någo sätt påminde de mig om gamla dagar….
Chillin likt en villin
Helt
Dettta går hårt.
Snaps
Mega————bangerszzzz
De va hard!!
HarD
Swag…. Han sjunger episkt…
Sååå… det hände!????
Själandes
Hard.
Snälla ice cube… var int så aggressiv… ja blir skrämd :(
Kinda 21 piloter core… början va bäst….
De va helt cheeling
Getad
Mid-
De va fine
Claaaaaassic
Yeaah
Swag
Propar tunes yeah
Cheelin b
Swagged up
Club banga
Hårt ……. ……
Rockin!!
Mega-cheelin
Ömmm… yeah de va
Megabangerzz
Bruh…. Detta är int ok…
Detta sög !!!!!
Ordagrant cheelin
Get getsch
Nice!
Claaassic
Hitta int lika hårt som i ungdomen men trots det en klassiker!!!
Mer likt queens of the dull age
Solid!
Vilkey galet sammanträffande att de bara e album som ja ha lyssna förr som förtjänar femmor!!!!
Swagg… ganska bra!
De va hårt!
Lyssnade på det åter idag fö ja så att alla gav det en femma….. förlåt mig … men det blir trots det en fyra…..
Jammer
Mad jammer
Det finns en risk att jag haft fel om live-album…
yo prince va hårt???!!
Swag
Ja känner att de finns int rikit makten å känslan i musiken här för att de allvarliga ämnena ska kunnas tas på allvar… tbh!
Semi ”lit”
Skulle fått en trea om de bara varit lite vänligare mot en viss kanadensare… #justsayin Nä men annars också så ja feelar att dehär har int såsen ja minns att flera gånger under albumet tänkte ja att dehär sku kunna gå hårt om de bara hade lite mer twang Eller typ just på dom mer ”hårda” sångerna så nåde dom int rikit fram så att säga att de funka bättre me dom mera mellow yellow sångerna
Getad med såsen
Swag… lyssnar aldrig åter… men de va swag fr… fr…
Cock twins Cock twins
Yeah… de va hårt..!
Verkligen ett bra album!!!!
Country gang Lande gäng
Pangare
Pangare
Inte drained…. Måsta lyssna bladee amygdala för att rensa öronen
Boring!!
Eeeh
Otroligt hårt!
Dehär skitet fucking suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger maaaaannnn. Vem gjorde dehär. De e helt trash lyrics å de e trkigt som fan plus att de e freaking metal man cmoooooon vem gjorde de här + att de e över en timme långt likt på riiiktigt vem hitta på dehär ja vill bara tala :) Att ja lyssna denna skiva är det främsta beviset på min dedikation till denna lista
Cheeeeeeelin
Bro who did this de va sådär… gafflar! Du äter me dem, de finns överallt å e gjorda av metall… gafflar!! De e hu de här albumet lät Idk ja gilla int de så mycke de va quirked up men de funka int rikit imo
Dehär skite fucking suuuuuuuuuger maaaaaaaaan Även om de sku ha vari gjort typ 1930 å vari den första musiken nånsin sku ja ha sagt att de stinker!! De hade några helt fine tracks dock
De va helt aight!
Sorry guys… ja lyssna halva å sen så ble ja mighty sick å ja ha int haft krafter att lyssna klart… min review kommer i chatten pr pr
Eeeh de första elvis costello albumet på listan va bättre fr!! Å hans röst va lite störande
Cheeelin
Idgi maaan
Squams…..
Semi rockin..!
Det dåliga pink floyd albumet
Vissa sku kalla de ett album, personligen kallar jag det getat med såsen
Swaaaaagggggg
Ogillade lyriken å musiken va boring
Dude ja kinda feela detta albumet idag de va hårt som bara den
Ja e störd på refrängen av mrs. Robinson de borde vara fyra upprepningar int två eller int upprepningar för dom säger int samma sak men liksom fyra gånger den där tunen istället för att sluta efter två med en liten trudelutt idk ja feelar att de sku vara bättre så men kanske de int sku vara så om man sku höra de så som ja vill
Claaaaassic
Fiiine
Sweet, baby james!
En av mina mindre favorit steely dan album…. Ändå bangerzzzz
Pangarrre
Ja faktiskt gilla de!! Underwear e en sån tik sång dock
Det bra pink floyd albumet
De va hårt
De va ok!
Chrerlin
My name is eirik and im here to say type flow
Bang chillin
De står faktiskt för ”international raining bowlers” bara så ni vet
Fukk yeah!!
Yeah
Very niice
Ja fanar hårt me viben men de va int otroligt bra tbh
Chreelin
Idk maaaaaan…. De både jamma int å va tråkigt i lyriken … tbh….
Swag….
De va helt cheeeling
Stiliga daniel… de va hårt.. men int jätte… också första gången ja hör detta album…
Ssaaaiiiigghhhtt
Cheeeeelin
Bankare
Claaaaassic
De va bättre än ja trodde fr
Swaaaaaaag
Solidt men ja ble störd på alla älskande kommentarer fö de va int SÅ bra fr fr å sen ble de lite mycke me typ orkesterdel tbh
Stank
Mega pangare….
Mega-hårt….
Swaaaaaag
Commin on maballs
Dom korta reklamtunesena va bättre än själva sångerna tee bee håå
Svaret på sidners dilemma… en fyra
De va lit… e för långt
Utrop elliott
Fela kuti e så boss maaaaan
Ja borde ha givit hearts and bones en två frrrrr
Solid
Bruuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh
Boller
Swaaaaaaag
Squam
Ääääääääääääääääälskar jizz
Okaaaaayyyy
Pogue
Trea
Swag in amerikkka
Boner madick
Yeaaaah👻
Fuck yeeeeaaaah!!!!!!!!!!!!!
Omg ja älskar death grips!!!
Covern ser mycket mer såsat ut än albumet de facto är
Cheeelin
This rocks!
Music from big stink!!
Baaaaangers man stor fyra!
Leonard e crazzy
Lustiga gossar
Wow… banger
Ja vet int va ni e på ja rocka me de
R r r r r reeeaaal rock shit
Brian eno ha ba gjort all musik tydligen
Michael snoozanuka
Forever bangers
How do you say shite in spanish me no hablo
Yeah…. Detta ägde hårt…
Banger…. Classsic… true classsic…. Swag… etc
I loove supreme luxury brand😍😍
What the dooog doin??
Rox
Hetl swag!
Lol
Deep purple in cock
Vem sade att vita gossar inte har själ!!!
Ja ba maldar om dehär albumet fö de ha vari i min väg så länge å ja ha skjuti ipp de å allt möjligt men helt tbh de va int super ass
De va bra!
Babger
Jag är publiken
Cheeeeel
Eepoc
Boringggg
Chillin in the usa
De va semi chill
Crazy hu de va mycke bättre i bilen än i lurar
Bästa albumet nånsin!
Auto ban från the server om du postar crubge
De va kinda dåligt å ja malda dessutom fö ja feela å lyssna på fishmans
Fred shmeil
Channel pogange
Slint spiderland
Epic ocean blues
Fine
Bästa albumet nånsin!!!
Semi chill
3
Black crappath
Eeeh
Eeeeeh
Surfs duck
Swag å epic
Epicsauce
Swag
De kändes som att man höll på att vänta på såsen men den kom aldrig (i dom flesta sångerna ”nothing” gick crazy hårt)
Loooove 9/11
1 gram av Schwag tack!
Frank sinatra har swag
Swaaaaag och såsat
Swwwwaaaggboss
Jag skulle aldrig vara rädd för denna musik!!
Ja rocka me de
David bowie har swag!
Cooooooool
Swag och chill
Epic america!!
Mtw chilled out in new york
Swagnb
Kendrick fart-guy
Jag njöt av de extra mycke då ja visste att ja aldri kan lyssna pånytt
Borde ha lyssna på dehär påväg tibaks ti helsingfors tbh
The boreds Not!!
Älskar amerikkka
Föll av
Buuuuuu
Väldigt nära att ge de en femma The lady in my life lät som en 36mafia beat
Fuck ooofffff
Swag
Chill
De va nog swag men ja tror int ja lyssnar åter
Man detta var episkt varför har jag inte lyssnat :)
Nää. Ja minns int!
De va good times :)
Getat
Genuint kinda getat
Helt chiiill
Lame lame cant organize oranges lame jake
Chill och swag
Goated
Fine
Oops glömde recensera D Vowie zowie bowie e getad
Eeeh
Semi goated
Gettatt
Nopee
Sidner core dvs bangers
Elvis 😍😍😍
Modern jams in jam and bop music
Crap time
3 oops de va int här man ga stjärnorna 😳😳
Fuck a ballick
Epsikt
Glömde recensera igår oops De va helt ok!
Chill swwag
Nää ee
Sadboy anthem
Vem gjorde detta
4 såååå chiilll fr duuude 😩😩
Wow… tupac är episk?? 😀
Detta album must go!!!
Wow…
Vissa va megabangers men de ble lite lustigt och lite långt mot slute
Broooo vem gjooooorde detta???!?!?!??
Damn brou
Wow…. chill
Wow. Dehär va ass
Brian Sneedson
Omg jeff beck gjorde greensleeves??!?!?!?!?!?
Semi chill
Määääkta chill maan
Bruuuh
Jag hade såå fel om santana bro på guuud
Eeeeeeeehhhh
Chill pillrat
Awesomesauce
Brouyh
Chill
Chillsauce
Erhöll gllfbdoqkwögbeöwbf
Helt hårtt
Mycket vackert och fint
Helt oookoo
Swag
Swagg
Swag
Äkta lande musik 🤠
Bill
Sämre än hans annat
Semi goated den andra prison albumet va bättre dock
Cheillin
Ja feelaratt publiken överreagera de va int såå bra
Helt chill
Sååå chiil dude onggg
3
Semi chill flera grooves
Björk har såsen??!?!?!!
Chil
Billly
Helt chiill faktuskt hade int förvänta mig
Banger
Yeaahh babyyy sista albumet!
Semi chill och goated
Ja kommer så gott som alltid rocka me någo som int e på engelska
Ganska swag
Tika INTE på mig för denna… de va int så bra
Bamboo banger
Claasisissic trummorna e cracwkd
Omg…. Såååååååå chillllll
Wow… gansk aswag
Duude dom va så mycke mer swag när dom gjorde country på guuud 4 btw
Fine
Semi chefat tre eller fyra?
Banger, bättre än jag trodde, äkta rock, klassiker, dags å bli ett oasishuvud 4!
De här e de skitet dom spelar i skärselden för att klura ut om du far ti himlen eller helvete om du gillar de far du ti helvete Sä&Msta sångaren nånsin, orkestern förstör den gnutta sås som finns kvar, varför e de här på listan de känns legit som att robert bara satt de hit för att trolla I guess de får en att uppskatta annan musik mer
Jonas rutten har mycke mer swag än ja hade tänkt. Bra sångerr
Lustigt hur hon e helt som jag Ja feelar att musiken i sig självt e int helt en fyra men viben e chill
Maldin gaye
Bruh momento
Boss album
Chillin likt en villin
Safe to say.. trea borde lyssna åter i guess
Speakerboxxx: Semi chill helt ookoo tre stjärnor Love below: ganska cracked 4 stjärnor
Bill
De va canska dope trummorna va spännande 4
Semi chill vad menade sidner om trummorna dock,,,,,
Ehhh
Galet hu ja int uppskattar lyriken lika mycke som när ja va typ 16 Trevliga melodier dock men nog svagare än ja sku minnas
Dope !!
Chilllllllll
I melodin till migos bad and boujee ”My beegees bad and boring”
Billl
Ja kunde int lyssna hela albumet för de fanns typ ingenstans!! Så ja missa två sånger!! Men de som ja hörde va banger🥶
Helt schwag
Bill
Det här känns definitivt som ett 2010 album Millennial stund Några trevliga melodier dock mellan 1 och 2
Suuuuuper chill och swag
Ok 2 eller 3
Bill bättre än ja trodde
Chillll
Chill å schwag
This is another missy elliott exclusive….
Buuuuuuuu
Bill å chill å ill
Eeeehhehhe
Eeehh
Fine
Äkta rock!! Stenande!!
Schwaganis Boringette
Swag… sku antagligen ha vari ännu bättre om ja sku lyssna på lyriken…
Boom bap
Ill
Purple brain
Rocks
Chill
Int så bra!! Gilla int trummorna alls!!
Sick! Ja gilla de!
Episkt album! Trum inspiration mycket? Detta den sortens musik ny batteri borde göra på riktigt !
Morriss-nej!
Ja förstår nu bättre varför leonard har hatat på queen…. Han hade inte hört denna!!
Prince e semi goat
De va mycket mer goat än ja hade trott!
Neil sätt ditt schtuff på spotify🙄
Bill
Int lika bra som the beatles!!!
Meh
Chill
Fine ibland!
Chilll
Super ass cover helt chill albym
Siiiick dudw🥶🙏
Chull
Dope
Chilled outt
Alice pooper
Eeeeeghhh
Chillled outttt…..
Swag
Inte brasilianskt!! :(
Detta album rättfärdigar live-albums existens! Så bra!
Lite hc men semi chillll
Föööör långt, massa filler sånger kändes de som , som int sku ha behövt vara med, flera vangers ändå
Helt alright!!!
Ööööhh… yeah de e!!!!!
Soul’d out!
Soo chillllll
Norgee ??
Chiil
Wild and swingin!
Chilll shoutout norge
Nice wit it
Chill plus hon skrev gilmore girls opening tydligen så goat
Bill
Blassic
Chilllllll
Nice med det
Heat
Harddd
Crazy album… kinda nice dock…
Billed out
Billl
De nog hurja banger men ja kan tyvärr int ge de en femma… kanske om gud sku ha haft nåden att ge den senare på listan då ja ha lyssna den mer …
Bättre än ja trodde några bra twangs nog
Nice 🤯🤯
Bill
Chill lite långt dock tbh
Epic chil…
Fine
Goat album älskar bossa simple as
Waahehrwt
Szwag
So chill… och jag menar det….
Störande ibland men flera bangers
Kinda ass men idk?
Heat
Lou reed e nice with it ja gillar hans röst
Genuint så heat hu ha ja int hört talas om detta
Brazy album
Bill classic
Bill
Idk man
Eh idk sku kunna få en två tbh
I luv adele - chunkz
Goofy ass version av tambourine man, å goofy att dehär e på listan. Men ja måst säga att de va nog chill album fr fr
De va flippin nice album
Goat album ja ville kinda lyssna de pånytt men i gueeessss ja borde lyssna andra listalbum
Vad i fan rökte de på när de gav denna album of the year de va semi ass 1-2
Bill
Ill
Crill
Decent
Ja feelar nästan ge de en två men int helt de va ba kinda tråkigt
John prine så nice med det
Jag vill så gärna hata men de va actually helt heat
De va swag i början men sen ble de svag
Ramones… goat
Inte bra!!
Helt nice!
Chill
Ja feelar att de sku ha kunna vari bra om de va bra, några coola trumdelar dock
Nice
Slade e kinda nice wid it?!
Billie holiday e emo for sure, gilla int helt hennes flow på vissa sånger dock
Nice med det utrop marc bolab
Trevligt litet album
16åriga jag verkligen lyssnade på detta och var likt helig episk detta det bästa nånsin men hade int ens hört bladee eversince
Helt aight
Wild stufff
Helt sqag de blev lite långt men hans röst va nice
Nice med det rip
Fine
Bill
Smashing bumpkins e int bra i guessss
Billlll
Nice med det borde lyssna åter
Chill swag skiva
Decent rock
Helt nice
Bobbie föll av
Helt nice nog men int lika bra som the beatles!! Sorry!!
Helt vhilll
Get album bättre än förväntat
Helt deec
Helt Swag lite koola trummor här å där
Kate goat
Zamn!!! De va nice album!
De fanns bra saker och dåliga saker, för långttttttt dock. Å idk kanske ja ba int gillar chicago. Trummorna va koola dock
Yeah… ja tänker mig 4!
De va kinda nice faktiskt lite lustig lyrik ibland men ja gilla hu de lät😃
Nice album :)
Bonein
Många. (!) bangers å glassixkt men lite lustigt långt ja e splittrad mellan 3 å 4 så idkkkk
Beatles inflytande
Då skivan tar slut exakt då umgänget är över😮💨😮💨😮💨
3a
3a
Idk deechent
Schwag
Swag for sure ! 🎤🐈⬛
Get skiva
Musik för att slumra i bussen till
Shockerande,,, 2011 pj harvey va int super speciellt. De va nicw dock
Musik att sova igenom 🛌 oops!!
Get album, ja lyssna de 3 gånger, utrop kopojke musik
Sorry Leonard….. ja feela int de tillräckligt!! Banger dock!!
Ja ha haft stark antipati mot metallica sen klassiska skivan men dehä va nog banger
De lät som om äjjän ville sälja mig någo
Van chillerson
Helt billlll
Juu dehär e en trea for suuure
Nice skiva
4 ja gilla bob marley covern å resten va slick också
Moat beatles cover
De verkar som att ja int fattar funkadelic!!!
Rikit trevligt
Trevlig punk
Bil 🚗 trafik lol!! Nä men bill
Getad sound men levde int typ helt upp ti de?
Om man ska göra ett sånhänt album borde de vara bra
Helt kiva!
Classicczz