Out Of The Blue
Electric Light OrchestraHyvä levy, hyvän mielen levy. Tulee Queen mieleen ajoittain. Avaruussynia. Mr. Blue Sky tuttu. Kuuntelisin uudestaan
Hyvä levy, hyvän mielen levy. Tulee Queen mieleen ajoittain. Avaruussynia. Mr. Blue Sky tuttu. Kuuntelisin uudestaan
Rentoa ja kevyttä rokkia. Ihan ok
Ei oikein iskenyt. Outoa musiikkia, outoa hengitystä. Oudot melodiat, oudot tehosteet. Strangelove ehkä tuttu
Perus rollareita ja kuullostaa aika pitkälti siltä miltä rollarit kuullostaa
Rentoa ranskalaista electroa, ihan jees
Hauskoja riffejä
Skeittipunkki klassikoita
Ei paljoa sanottavaa
Jonkun verran aineita käytetty levyä tehtäessä.
Hienosti sävellettyä softrockia
Sama kappale kertaa 16. Kaunista musiikkia anyways vaikka outo ääni
4/5 vaikka ei olekkaan Muse
Ei huonoa indie rockia
Hyvä groove, monipuolisia kappaleita ja siistejä riffejä. Hyvä kokonaisuus
Kesä. Kalja. Terassi
Klassikko metalli levy, mutta ei omia lemppateita. Siksi 3/5
Doors tyyppistä röckiä
Ei kauheasti sanottavaa. Aika medium
Ei tarvitse sanoa mitään
Vähän jopa puuduttavaa synapoppia
Ihan mielenkiintoista synapoppia, mutta ei kuitenkaan kauheen mieleentarttuvaa
Mielipide: :D Tosi kokeellista hippumusiikkia 60-luvulta Mukana intiaani
Hämärää ja tunnelmallista RnB (?) taustamusiikkia
Rentoa countryfolkkia. Kuuntele uudestaan kesällä
West Coast klassikoita, mutta ei ihan paras
Kiinnostavaa hieman psykehtävää rockia
Mitähän tää olis, jotain ihan ok synä rocki poppia. Ihan medium ja porkkana kurkussa poikittain
Ei nyt oikein joululaulut napostellut tällein joulun jälkeen mutta vissiin parempi kuin keskellä kesääkään. Kai nää on kummiskin niitä klassikoimpia
Aika meh kamaa, erikoismaininta kuitenkin Pyramids ja Lost sen jälkeen
Livelevy? Pakko olla kyllä sit parhaita keikkoja mitä on ollut. Nojoo, oli kyllä miellyttävää kuunneltavaa. Do you feel like we do on kyllä tykki lopettaja. Ja framptonin soolot on mahtavia
Erikoisia ääniä saatu kitaralla aikaan. Ei oikein mitään mieleen painuvaa paitsi free form guitar joka on pelkkää kitaran raiskuuttamista
Hyvää kuunneltavaa moottoritielle 👍 (Ei ehkä muualle)
Perus ccr jyystöä, rentoa rockia
Aika blendiä, mutta psycho killer on tietenkin kova
Kuuntele mahdollisesti uudestaan Hyvää 60-luvun radiomaista rockia, tulee jokin mieleen mutta en tiedä mikä. Melkein 4 tähteä, mutta laitetaan 3
Pappa Buckley. Tulee vähän Bob Dylan mieleen ilman huuliharppua. Vähän kanssa akustinen Led Zeppelin. Ihan mielenkiintosia kappaleita. Hallucinations jäi ehkä parhaiten mieleen.
Sambaa saatana Levyn kuva jostain tutun olon, Adam Neely ehkä jossain videossa puhunut
Good Times, ikoninen kappale mutta sen ei välttämättä tarvitsisi olla 8min. Kovat bassolinjat ja Nile Rodgersin kitarariffit, mutta muuten aika perus discoa
Vähän turhan rauhoittavaa tähän hetkeen. Sopii ehkä johonkin hetkeen. Rauhallista akustista
Tosi mielenkiintoista, vähän Queen tulee mieleen kitarasta joka menee samassa melodiassa laulun kanssa. Ekalla kappaleella kappaleet kuullostaa vähän liian samalta, eikä mikään erityisesti erotu joukosta. Parhaat kappaleet muutenkin on alku päässä. Levy kyllä ansaitsee uuden kuuntelun.
Hyvää prog rockia. Levy kokonaisuutena ehkä vähän heikohko, tuntui tosi sekavalta kuin olisi ollut bändin shuffle vain päällä. Muuten olisi 4 tähteä
Hyvä rapulevy Kaikki kappaleet ei niin hyviä, mutta sisältää prodigyn isoimpia klassikoita niin 4 tähteä
Hyvää taustamusiikkia vaikka kesällä ajelulle. Countryhtavaa rockia muillakin vivahteilla. Kannattaa kuunnella uudestaan jossain vaiheesssa.
Nostalgisen kuulloista skeitti punkkia. Aina niin nostalgisen kuullosta vaikka en nuorempana kuunnellutkaan
Ei mitenkään kauhean kiinnostava levy
Tylsää ja vähän jopa ärsyttävää country rockia. Levyllä kuitenkin yksi hyvä instrumentaali kappale
70-luvun rockia
Musiikissa ei sinällänsä mitään vikaa mutta ei mitenkään hirveän erityinen live
Huuliharppua ja kitaraa. Perus Bob Dylanin folksoundia
Mitä vittua? Jotain taidemusiikkia
Hyvää taustajazzia. En pysty jazzia oikeen kauheesti arvostelemaan muuten kuin että soittaminen on kyllä ihan hullulla tasolla
Indierockkitapasta. Kappaleet sulautuu ja linkittyy hyvin yhteen, ei kuitenkaan ihan yltänyt alun odotuksiin. Vaatii varmaan uuden kuuntelun
Tunnelmallista ja outoa hyvällä tavalla. Kuuntele uudestaan
Ei bändin paras levy. Aika keskiletkeetä menoa. Vähän väärällä hetkellä kuunneltu niin annan kuitenkin 3 tähteä
Beatles tyyppistä rockia. Ei tarjonnut kuitenkaan mitään erikoisempaa. Viimeinen kappalw hyvä
Vähän menevämpää rockia kuin tuo alempi levy. Siistit synat ja urkusoolot
Mikke Jaakkosen parhaat kappaleet. Ehdottomasti parempi kuin Bad
Aika tylsähtävää
Ei oikeastaan millään tavalla erikoista
Vähän pitkä levy. Välillä alkoi ärsyttää, mutta lopussa kokonaisuutena ihan mielenkiintoinen ja joukossa oli erikoisempiakin kappaleita. Pitää osittain kuunnella joitain kappaleita uudestaan
Hyvää poppia ja ehkä sitä 2010-luvun parempaa, mutta ei siltikään mitään aivan taivaallista
Levyssä on ainakin yritetty erikoisuutta, mutta suurimmaksi osaksi ainakin ihan hirvittävää kuunneltavaa. Viimeinen kappale ainoa vähän siedettävä
Progressiivisen rockin parhautta. Rentoa ja miellyttävää
Ihan ok ysäri rockia. Vähän ehkä laimean makuista isoimpia hittejä lukuunottamatta
Ihan menevää varhaista 70-luvun punkkia.
Miellyttävän rauhallista ambienttia. Tietyssä hetkessä oikein sopivaa, muuten voi olla ehkä liian itseään toistavaa
Rockia jossa on osittain pop punkkimaisia ja välillä jopa psykehtäviä vivahteita. Menevää kamaa
Panostin tämän kuunteluun enemmän kuin ajattelin. Kuuntelin kahdesti mutta en siltikään ole varma tähdistä. 3 tuntuu liialta ja 2 liian vähältä. Ajattelin että pitäisin tästä enemmän mutta ei tuo industrial tyyli lähtenyt. Levyllä oli kuitenkin elementtejä mistä pidin ja Hurt lopettajana aivan loistava. Annetaan kuitenkin arvostuksesta 3
Raakaa rockia, Rummut, kitara ja laulu. Ei ylimäärästä
Täähän olikin tosi hyvä levy :D
Vaikka länsirannikon räppi onkin yleisesti rentoa kuunneltavaa ei 2pac kuitenkaan niitä omia suosikkeja ole. Ihan hyviä biittejä ja ganstavinkunoita, mutta ei kuitenkaan mikään kappale jäänyt mieleen
Vähän taiteellisuuteen kallistuvampaa. Kappaleet aika sekavia.
Lepposaa akustista settiä
Loistavaa tunnelmallista elektronista musiikkia. Vähän ambientmaista mutta kuitenkin enemmän rytmistä
Dystopisen kuuloista vanhaa analogista elektronista musiikkia
Aika perus hyvää rockia, mutta tykkäsin kyllä kappaleista
Muutama ihan ok mutta monen kappaleen pilasi improvisoidulta kuulloatanut laulu. Birdman erityisesti rasittava
Two Little Hitlers, Hyvä nimi ja ihan hyvä biisi. Muuten ihan ok
Sitä hyvää Rushia. Kyllå mää tiiän
Fiiniä musiikkia. Casino Jazzia
Tosi teknistä kitaratyöskentelyä tälläisessä 60 luvun rockissa.
Vaikea kuvailla. Poppia, ihan hyvää sellaista. The Fear paras.
Ei tää iggy taas oikeen lähtenyt. Ei tää oo sentäs niin aineissa tehty mutta ei oikeen erikoinen
Kovaa motörheadin ajoa
Tuommoista ihan menevää rnb poppia
Elektronista, vähän ambienttia, tunnelmallista ja rauhallista
Nii tää levyhän oli vitsi
Rytmikästä hyvää soul funkkia
Tuommosta ihan ok elektronista britti poppia
Eka olin >:/ Sit olin :D Bongot :DD
Hyvää rockia, hyvillä melodioilla ja kitarakuvioilla. Kuullostaa vähän varhaiselta skeittipunkilta vähemmän säröisillä kitaroilla
Aivan mahtava levy, aivan mahtava kokonaisuus. Sekoittaa hyvin akustista, folkkia, rokkia, puhdasta rock n' rollia sekä jopa vähän noisea sekaan. Levy sopii loistavasti kesään lenkille tai ajamiseen ja ehdottomasti pitää kuunnella silloin uudestaan. Lisä mainintana vielä Someone else's song joka erehdyttävän paljon kuullostaa TF2 engineerin themeltä. Valvella ollut korvat auki Tämän kaiken ansiosta vaikka levy ei niin pysyvään soittoon jäiskään voi antaa muuta kuin 5 tähteä
Hieman erikoinen levy, enkä tiedä tasan tarkkaan mitä genreäkään. Mutta levyllä oli hyviä kappaleita ja hetkiä niin eiköhän tämä putoa kuiteskin luokkaan 3, voisin kuunnella uudestaan. Grounds for Divorce oli Dirt 2:ssa. Friend Of Ours hieno lopetus.
Tällä livekeikalla on ehkä enemmän kulttuurillista merkitystä kuin itse musiikillista. Keikkana ei mitenkään ihmeellinen mutta taustat luettuani nostaa arvoa.
Skeittipunkille on kyllä oma paikkansa ja aikansa, mutta ei tämä sillein musikaalisesti levynä ole niin kiinnostavaa tässä ajassa.
Brittipoppia mikä ei valitettavasti muhun nyt hirveesti iskenyt. The Man Who Sailed Around His Soul oli mielenkiintoinen jazzi vivahteinen kappale ja lopetus Dear God ihan ok. Muut kappaleet ei jääneet oikein mieleen.
Vähän Yesmäistä progia, mutta vähemmän teknistä ja vähemmän progia. Aivan kelpoa mutta mikään kappale ei oikein iskenyt
Aika perus pop sooloura balladi kamaa. Ei oikein napannut
Välillä tuntui parodialta mitä on humalassa veistelty. Levyllä oli mielenkiintosia kohtia jotka piti mielenkiintoa mutta ei kestänyt loppuun
Elektronista, vähän Depeche Mode tyyppistä poppia.
Hyvää hidastempoista countryä. September Song oli kova
Punkahtavaa
Coldplay on hyvä bändi
Hyvää aitoa irlantilaista folkki punkkia vahvalla aksentilla
Lihamurekemies on helvetin kova. Mahtava rock ooppera levy. Eka kappale best
Vanhan rockin tai jonkun jazzin tai jonkun soulin tyyppistä poppia. Levyllä 2 tunnettua kappaletta, You Dont Own me ja I Only Want To Be With You
Taas aika perus chicin funkkia nilen funkkaavalla kitaralla. Ei kuiteskaan mitään erikoisinta.
Vähän parempi kuin Doolittle, mutta en tiiä oliko tämäkään nyt niin hyvä
Popballadeja ja sit muuten vaan poppia. Ei erikoista eikä hirveetä
Alternative indie rockia. Soundi on hyvä mutta biisit jäi vähän vaisuiksi. Loppulevy kuitenkin parani
Its britney bitch
Hyvää posse hipedi hoppia
Hyvää elektronista poppia ja monen tyyppistä. These Chains tai joku hyvä uk carage viba ja flutes kova
Progi rockia. Jotkut kappaleet hyviä toiset parempia. Vähän Yes meininkiä mutta ei ihan niin psykeä
Ehkä radiohead ei vaan ole mun juttu. Ei niin hyvä levy ekalla kuuntelulla. En tyrmää, voisi kasvaa ajan kanssa mutta nyt 2☆
Unohdin arvioida mutta oli semmoista perus hyvää faith no more rockia mite se onkin
Klassista Daft Punkkia mutta ei kuitenkaan niitten parasta
Kivaa folkki country jotain rockia. Letkeetä kesämusiikkia. Sääli että ei löydy spotifystä
Rentoa RnB tyyppistä poppia. Menee ihan ok
Periaatteessa ihan mielenkiintoinen kokonaisuus mutta kappaleet meni vähän liian sekamössöksi ja taiteelliseksi jolloin niihin ei tullut kunnon tarttumapintaa
Se oli nopea töräytys. Perus hc punkkia, mutta tää maistu pikkusen paremmin. Rumpali on kyllä hullu :D
Kokeellista rockia. Sinänsä taas ihan mielenkiintoista mutta en mää tätä kuuntelis
Indie popitusta, ihan jepaa sellaista
Hendrixin kitaranikkarointia, sitä psykerockia
Monipuolinen levy. Elliott Smith on vähän vaikea artisti, koska tykkään paljon tämän tyyppisistä musiikista mutta jostain syystä Elliott ei ole niin iskenyt. Tämä levy vaikutti samalta mutta parani loppua päin. Olisin antanut 4 tähteä joka tapauksessa mutta lopulta tämä oikeasti ansaitsee sen
Rock musiikin juuristoa
Vähän tylsähköä, mutta ihan letkeätä. Menis kesällä taustamusiikkina ehkä
Levy lähti aivan huikeasti, mutta meno sitten vähän hyytyi. Down To The Waterline ja Sultans Of Swing 5/5 Wild West End 4/5 Ja loput oli sitten sen alapuolelta
Aika geneeristä poppia. Like a Prayer nyt on klassikko ja Oh Father oli uusi ihan hyvä yllätys
David Bowiemaista poppia :D
Jotkut kappaleet kaipais todella uudelleen miksausta. Aika sieluttoman kuullosta omaan korvaan
Pakko olla hyvä levy kun on niin paljon hyviä kappaleita. Mahdollisesti kuitenkin se Green Dayn paras levy
Figure 8 oli parempi levy. Tää levy on enemmän pelkkää kitaraa ja laulua, mutta ei niin iskeviä kappaleita muutamaa lukuunottamatta
Aika perus funkkia tosin vähän seksikästäkin. Summer Breeze oli kyllä erityisletkeä kappale ja kova soolo.
Sopii hyvin ameriikan halkomiseen rekalla. Eka kappale oli paras sitten meno vähän hiipui, mutta kuitenkin ihan miellyttävää blues rockia. Liian moni kappale ehkä liian hidas
Semmosta ihan perus hyvää hibhöbbiä, mutta ei kuitenkaan mitään ihan omaa suosikkia
Ei nyt mitenkään erityisen miellyttävää kuunneltavaa. Pisimmät kappaleet how do you sleep ja black screen mielenkiintosimmat, mutta muuten tosi meh
Beastie Boysien tyyli on kyllä tunnisettavaa. Vaikka kappaleet oli toki erilaisia niin tää tyyli oli niin vahva että jotenkin kappaleet saattoi kuullostaa vähän samalta. Ainakin tämmöisessä väsyneessä tilassa
Funkkia, mutta toistaa aika paljon itseään
Ihan hyvää alternative rockia. Ajoittain aika Radiohead/Muse tyylistä
Aika rock n roll meininkiä. Erilaista kuin tää toinen levy. Musta toinen levy kuitenkin oli parempi. Mutta menevää kuitenkin. Vika kappale paras, Make It Right.
National vähän sama kuin Elliott Smith. Tykkään tyylistä ja haluaisin tykätä bändin kappaleista enemmän, mutta ei ole vielä kuiteskaan täysin iskenyt. Levy oli hyvä ja Runaway sekä England ainakin iski ekalla kuuntelulla mutta muuten levy ei vielä niin säväyttänyt. Kuuntele lisää
Rauhallista ja aika tunnelmallista. Mut vähän sillein rokahtavasti. Ihan jepa perus
Hyvää räbbiä ja iha hauskoja interludeja. Ei parasta mutta antanu niin paljon 3 tähteä että oli tää 4 :D
Kovaa 70-luvun rocki tykitystä. Alkupään kappaleet parhaimmat ja ne tunnetuimmat. Loppupää silti ihan menevää. Viihdyin
Vähän tuommoista mahtipontista hiphoppia JayZ/Kanye tyyliä, mutta oli hyviäkin kappaleita. Kick, Push ja The Instrumental parhaimmat, Daydreaming oli ennestään tuttu. Lopussa vähän outo 12 minuutin outro missä lupe kiittää ihan kaikkia, mutta sekin kuunneltu kokonaan
Electro Housea, ei ehkä ihan mun lemppari. Dance tietenkin tuttu kappale, lopussa vikat 3 muuten parhaimmat. Stress kuulosti aluksi nimensä mukaisesti tosi rasittavalta, mutta olikin kova. Kuuntelisin kuitenkin mielummin Feed Me:tä
Ehkä niitä ei niin parhaimpia Iron Maidenin levyjä. Muuten 3 tähteä, mutta koska Iron Maiden 2. Minun Iron Maidenissa on Bruce Dickinson
Ajoittain aika psykedeelistä settiä, mutta parempaa stoogesia. We will fall jännä ja I wanna be your dog kova
Hiukan yllättävä lattari tauko tähän väliin, mutta täähän oli ihan hyvääkin. Oli monipuolisuutta ja paljon parempaa kuin tää nykyinen lattaripoppipaska
Hyvää akustista folkkia. Pianoballadit ei oikein sopinut mukaan mutta kesäistä juhannus settiä muuten
Aika monipuolista settiä eikä ihme kun levy kestääkin sen 1,5h. Kappaleet ihan ok, mutta ei beatles oikein mun suosikki ole. Revolution 9 oli aika nightmare fuel
Toinen Beatles sitten perään. Tää oli kyllä parempi ja varmaankin se tunneituin levy. Ei oltu venytettykkään liian pitkäksi
80- luku, pitkä tukka ja farkkutakki. Mikäs se sit onkaan metallican paras levy, siinä kanssa hyvä kysymys. On tää sitä parhaimmistoa, mutta oisko black album kuiteskin parempi. Eiköhän sekin tällä listalla tule niin katotaan sit :D
Meluisaa ja aika taiteellista rockia. Kitarat epävireessä, mutta luo tietynlaisen tunnelman. En tiiä mitä tästäkin sanois. Ei oikein kauheen miellyttävää musiikkia, mutta kokemuksena ja tunnelmallisesti ihan ok siisti levy.
Aika perus eminem settiä. Ei ehkä se emimemin paras levy mutta sisältää parhaimpia kappaleitakin
Hyvä funkki levy. Alkupää parempaa, loppu meni vähän hitaammaks
Ihan jees letkee levy vaikka en jayziitä oo koskaan oikeen kuunnellu.
Hieman tylsähköä ja rauhallista rockia. Toki U2 parhaat kappaleet on tässä mutta silti aika vaisu
Vähän yllätyin että tää levy on tällä listalla :D Ei siinä, tää on kova levy mutta kun tuota Everything Is Freetä on tullut niin paljon kuunneltua. Hyvää akustista folkkia ja suoraan mun akustiselle listalle taas
Ihan rennon letkeetä taas. They wont go if i go oli jostain tosi tuttu ja muutenkin hyvä kappale
Ihan jepaa, mut ei silleen mitään hirveen erikoista. Mutta smooooth operatoooor
Jepa rockia. Band on the run, Mrs Vanderbeilt ja Let Me Roll It oli kyllä ihan meneviä
Perus hyvää just sitä run dmc tyyliä. Walk This Way ja Its Tricky tällä
Fast Car on kyllä hieno kappale. Muuten ihan jees jees jepaa
On kyllä niin kasaria kuin vaan voi. Ei oikein muistettavia tai erikoisia kappaleita
Yllättävän vähän kuunteluita levyn kappaleita tälle listalle kuuluvalle. Rentofiiliksistä vähän countryfolkkimaista indie rockki tyyppistä singersongwriter musaa. Sopii ihan hyvin aurinkoiseen rekka-autoiluun. Kotona. Pelle-Hermanni lopetus
Mrs. Robinson oli vanha tuttu klassikko. Muuten ihan jees levy, ei mikään tajunnanräjäyttäjä mutta menee
Noh, kuuntelin sitten koko 3h15min setin. Vikat 6 kappalettakin vaikka ne ei varmaan tähän settiin kuuluiskaan. Eipä tässä hulluks ainakaan tullut, kai se kertoo jotain. Mutta vähänhän nuo kappaleet muussaantuu yhteen ja kuullosta suht samalta. Olisi sit voinut kuiteskin huonompaakin musiikkia 3h kuunnella. Meni kuiteskin aika letkeästi aika. Tämmöstä perinteistä elokuva Las Vegas/New Vegas vokaalijazzia. Sanoitukset ajoittain aika meh Treat Me Rough kappaleessa oikeesti sanotaan "Keep on beatin' me". Ok Davie hyväksyy Slap That Bass kappaleen
Vähän tuommoinen Tears For Fears fiilis tulee, ei oikein mun juttu. Folkkipoppia vai huh? Jerdacuttup Man paras koska siinä eniten sitä folkkia on. Ja Calenture ihan hyvä piano outro sille. Muuten aika meh.
Tämmöstä mitälie alternative rockia. Sinänsä ihan jees mutta ei houkuta kuunnella uudestaan.
Mikä vitun musikaali tää on? :D Ei nyt silleensä huonoa mutta olihan tää nyt aika paskaa :d
On kyllä yksi parhaita hiphopin klassikko levyjä
Helvetin kova levy. Sääli että Neil Young veti kappaleensa spotifystä. Heart Of Gold tietenkin klassikko
Ei ehkä ihan niin hyvä kuin odotin. Vähän sieluttomia osa kappaleista. Ihan hyvää taustamusiikkia kuitenkin ja Clint Eastwood tietenkin kovin
Ajoittain jopa semi rasittava levy. Running Up That Hillinkään alkuperäinen versio ei ollut niin hyvä
Vähän tämmöistä pilipali rockia
Aika perus zeppeliini meisinki. Noin puolet oli tuttuja kappaleita
En yleensä tykkää tulisesta, mutta chili pippurit on ihan jees Ei ehkä niin kova kokonaisuutena mutta sisältää kovia kappaleita
Letkeetä elvistä myöhäisiltaan Nautin tästä kyllä enemmän kuin ajattelin Suspicious Minds ehkä tuttu ja paras
Vähän yksitoikkoista vaikka ihan jees Is that enough ehkä paras
No nyt oli kyllä kunnon jazz mäiskettä :D Aika helvetin kaoottista mutta silti kyllä oudon hyvä
Kyllähän ne nirvanan parhaat biisit tällä on. Muuteskin aika tasavahvaa grungea
Leppoisaa piano rockia, mitäpä muuta. Tutunkuuloista viheltelyä vikassa kappaleessa ja Vienna oli ehkä paras
Musiikissa ei sinällänsä mitään vikaa ja soittajat soitti tosi hyvin, mutta livelevynä tämä ei tarjonnut kuitenkaan mitään tärkeää. Musiikillisesti semmoista kevyenpuoleista rockia orkesterin kanssa
Born to Run on hyvä kappale mutta muuten ehkä vähän tylsähkö levy
Rentoa poprokitusta. Laulajan ääni ehkä pidemmän päälle kävi vähän rasittavaks, mutta kyllä tätä vois kuunnella. Vähän ehkä tulee joku R.E.M tai muu mieleen
Hieman ehkä liian pitkä levy. Muuten kyllä tosi hyvän kuuloista rockia. Oli paljon enemmän ja siistimpiä riffejä mitä ehkä odotin. Vähän tulee kanssa Radiohead fiilistä joistakin kappaleista
Fiiliskuvaus: Aurinkoinen elokuinen lomapäivä. Kävelyä autohuollosta kotia lämpimässä kelissä. Sopi täydellisesti hetkeen. Ja Tuesdays Gone, Simple Man ja Free Bird aivan mestariteoksia
Working Class Hero on loistava kappale, mutta muuten aika turruttavaa settiä. Lisäksi Lennonin rääkyminen käy jopa ärsyttäväksi
Jopa ihan positiivinen yllätys. Aattelin että en pidä tästäkään kun aikaisemmatkaan MJ levyt ei oikein mulle ollut, mutta tämä oli kyllä näistä paras. Levyn kansi näyttää kyllä vähän halvalta
Funkkimaista menoa ja kovia bassolinjoja. Hyvää kuunneltavaa ja levyä jaksaa kyllä kuunnella vaikka taustalla, mutta yksikään kappale ei noussut toista paremmaksi. Tasapaksun hyvää
Kultaista tykitystä, sitä Metallicaa parhaimmillaan. Levy täynnä klassikoita ja nekin kappaleet mitä ei oo aikasemmin tullut niin paljon kuunneltua ei kylmäksi jätä. Kyllä tämä ihan 5 tähteä ansaitsee
Hiukan ehkä turhanpäiväistä rallattelua. Ei oikein tarjonnut mitään ihmeellistä. Beatles ei oikein vaan oo mun juttu muutamaa kappaletta lukuunottamatta
Taas sitä samaa perus 80 tyylistä poppia. Ei tarjonnut mitään uutta
Ja lisää samaa 80 poppia. Parempi kuin edellinen, vähän ambienttistäkin välillä mutta ei kuiteskaan taas mitään ihmeellistä
Aika siisti levy. Oli vähän folkkia, jazzia, rockia, vaikka ja mitä. Aika lepposaa kanssa. Sham oli paras
Aika 3 tähden poppia. Lopun instrumentaalikappaleet sai melkein unohtamaan miltä levyn alku edes kuullosti
Vähän ehkä alitti odotuksia. Ihan jees fiilis, kappaleet vaihtu hyvin smoothisti toiseen. Yksittäisinä kappaleina ei kuitenkaan jäänyt mieleen kuin money ja time kun tiesin ne etukäteen
Aika vekkuli ja viihdyttävä levy. Rockia, punkkia, grungea ja vähän noiseakin. Ei alkanut kyllästyttämään missään vaiheessa.
2112 on tämä levy, mutta lopun 4 kappaletta oli kanssa kelpoja
Outoa, musikaalimaista, tylsähköä, outoja lyriikoita. I had the brain, you had breast??? Russians are going
Ihan kelpo kuunneltava, mutta ei sillein ekalla kuuntelulla iskenyt
Vähän alitti odotukset. Hyviä covereita, mutta pidemmän päälle käteisen laulutyyli oli koko ajan samanlaista tasapaksua ja siihen alkoi hieman puutumaan. Mutta Hurt on tällä levyllä
Jotain avant garde rockia. Oli muutama miellyttävä hetki mutta muuten aika kuraa
Ihan leppoisaa reggaeta. Ehkä vähän itseään toistavaa. Ei onneksi liian pitkä
En tiedä mitä tää levy koittaa olla, vähän kaikkea? Mutta se kyllä onnistuu. Monipuolista klassista jenkkityylistä ison areenan rockia
Aika monta tuttua kappaletta. Enemmän bluesmaista mitä olin aatellut
Ei niin hyvä kuin wilcon toinen levy minkä kuuntelin. Vähän erikoisempaa soundia
Musta Black Keysin aikaisempi El Camino levy on kyllä parempi. Tää oli semmoista aika tasapaksua rokkia
No okei, tykkäsin tästå enemmän kuin ehkä aattelin. Oli kyllä semmoista aika agressiota vapauttavaa tykitystä. Sopis lenkille. Huomas kanssa kyllä miten moni riffi kuullosti aika tutulta eli on kyllä influencannut muita bändeja. Walkin jälkeen muuttu paremmaksi ja Fucking Hostile oli (ehkä?) tuttu mutta helvetin kova
Siisti levy kokonaisuudessaan. Hyvin tuotettu ja instrut siistejä
Hyvää vanhan ajan musiikkia. Oisko tää sit Rock 'N Soulia
Taustamusiikki matskua. Ihan mielenkiintoista jazzmaista musiikkia
Meh, eipä oo vähään aikaan vituttanut kuunnella levyä loppuun. Ensimmäinen hyvä kappale oli eka mikä tuli randomilla levyn jälkeen
Hyvää eteläissoundista rockia. Vähän skynyrdimaista
Tosi siisti blues ja fuusiojazzmainen levy, missä kuulee kanssa vähän hiphopin juuria. Tosi rentoa taustamusiikkia
Hyvät kappaleet hyviä, muut ok. Sweet Emotion kova. Walk This Waysta kuullut Run DMC versiota liikaa niin orkkis kuullosti vähän oudolta.
Hieman ehkä psykedeelistä rockia. Ihan hyvä kuunneltava Loppupään 4 kappaletta parhaimpia The Weight kappaleella yli 300 miljoonaa kuuntelua, mutta ei kuullostanut tutulta
Vähän raaempaa soundia kuin ehkä normaalisti U2 Kitaratyöskentely oli ihan mielenkiintoista New Years Day on oikeasti aika hyvä kappale.
Smoothia Santanan tilutusta. Black Magic Women tällä levyllä. Muuten ehkä vähän tasapaksua, mutta silti ihan kunneltavaa
Vähän tämmöistä dressman rockia naislaulajalla. Ihan ok riffejä, vähän ärsyttävä laulutapa
Kivaa akustista, tykkäsin lauluäänestä.
Smooth jazzzzzzz Vaikka en jazzista niin välitä niin silti ihan hyvää taustamusiikkia. Pidemmän päälle kyllästyttävää Maesha oli jees
On taas pikkusen liian pitkäks venytetty levy Ja mikä tää homma on että sama kappale pistetään useempaan otteeseen levylle? (Okei ilmeisesti tämä on deluxe versio mikä on venytetty ja mihin on heitetty toistoina kappaleita.) ((Okei ilmeisesti nää toistot on joltain livekeikalta, mutta kappaleen nimeen ei ole sitä jostain tyhmästä syystä laitettu)) Joo jätän viimeisen liven kuuntelematta, koska se on taas samat kappaleet uudestaan. En ees tiiä enää, ihan jees lievän kaoottista grungea, mutta tää toistaminen kyllä vähän pilas kokemuksen.
Ei herättänyt kauheasti tunteita. Ihan hyvää kuunneltavaa eikä alkanut rasittamaan missään vaiheessa, mutta mikään ei sillein ylittänyt toista
Hauskoja kqppaleita, sanoitukset tehty kieli poskessa. Musiikillisesti kanssa hienosti tehty. Kuulostaa queenilta, beatlesiltä ja joltain muultakin
Aika tasapaksua. Levyllä ei ollut oikein huippuhetkiä muttei matalia hetkiäkään
Sinatra kuullostaa aina kauheen jouluiselta. Perus rauhallista Sinatran vokaalijazzia. Ei kohokohtia
Without You tutun kuuloinen tai sit siitä tulee Abban Winner Takes It All mieleen. Tää on tämmöstä poppia, mitenhän sitä nyt kuvais. Ihan jees
Tosi siisti tunnelmallinen ja rauhallinen. Instru melkein jopa ambient. Välillä tosi intense
Parasta klassista rockia mitä kuullut vähään aikaan. Bad Company - Bad Company - Bad Company tietyysti kova Balladit kuullosti vähän Jeff Buckleyltä
Rentoa hiphoppia ja hauskoja skittejä. Monta tuttua biiaiä
Ihan jees kuunneltava. Ei ehkä kummiskaan mun lempi hiphoppia. Kappaleet aika täynnä sampleja ja ehkä ehkä liian "meluisia"
Oli odotuksia levyä kohtaan koska grime ja tykkään Dizzeestä. Ihan jees, ei mikään tajunnanräjäyttävä. Kuunnelluimat kappaleet oli parhaimmat ja kanssa oikeesti hyviä. Muuten aika tasapaksua grimeä
Ymmärrän kyllä mitä tää levy yrittää. Ja välillä onnistuukin siinä. Olla tosi ambientmainen, hämärä, tunnelmallinen, industriaalinen. Oikeastaan tämä ei oo niinkään musiikkia. Vähän samalla tavalla kuin Burialin jotkin kappaleet. Tavallaan ihan siisti kokemus. Ja vähän vaikea arvioida. En kuitenkaan ihan niin paljon nauttinut tämän kuuntelusta, mutta koska siinä oli niitä hetkiä missä se onnistui ihan hyvin niin ei kuitenkaan ihan 1 tähteä ole
Aika perus Hendrixin soundia. Viimeinen levyn nimikkoraita oli paras
West Coast G Funkin parhautta. Siinäpä se
Suoraan mun akustiselle listalle. Ei mitään ihan parasta, mutta kuiteskin ihan hyvää akustista, mikä sopii taustamusiikiksi.
Jännää vähän psykedeelistä poprockia. Vähän ehkä tulee jopa Rush mieleen, paitsi että laulaja kullostaa täysin eriltä. Pantomime Horse hyvä. Varmaan paras Tää oli ihan hyvää
Bluesmaista country rockia. Aika menevää. Paljon myös tosi folkkimaista soundia
Tää oli vähän siinä 2 ja 3 tähden vålissä, mutta tipahtaa kummiskin 2 tähden puolelle. Instrut ihan ok, mutta välillä taas tahallaan paskaa ja mahdollisimman häröä. Laulu tyyli ja ääni rasitti Where is my mind on kummiskin tällä levyllä
Ohan tää nyt helvetin kovaa rockia ja sille on syynsä, miksi acdc on niin puhki soitettua Yllätti silti hyvyydellä
Ihan jees tuommosta brittimäistä poppia. Kuullostaa vähän samalta kuin Phil Collins ja Genesis, kun samasta bändistä ovat
Aika perus blues soundia ja sit live keikka. Ei mitenkään erikoista, mutta hyvää niin ei voi 3 tähteä vähempää antaa
Kokeellista ja erikoista, mutta niin on myös Björk niin ei yllättänyt. Aika pitkälti acapella Ei kauheasti miellyttänyt musiikillisesti, mutta ei kummiskaan vituttanut suunnattomasti niin 2 tähteä. Ymmärrän kyllä 1 tähdet kanssa
Aika vekkuli levy. Kyllä ihan menevää rockia. Ei ehkä se Whon paras levy, mutta kova silti. Pinball Wizard tällä levyllä ja Tommys Holiday Camp oli hauska :D
Onks tää nyt toinen shadow puppets. Alex Turnerin projekti. Vahvasti jousitettua kevyttä rockia. Aika medium
Mielenkiintoisia kontrapunkti harmonioita ja leppoisaa folkkia. Scarborough Fair / Canticle paras.
Aika perus 80 luvun elektropoppi soundia. Take On Me tietenkin ylivoimaisen hiukaiseva, muut kappaleet ihan jees mutta ei mitään erikoisempia
Ei ollutkaan discoa. Hyvää jopa. Aika akustista ja kevyttä rockia. Tykkäsin, ei ehkä ihan yllä 4 tähteä, mutta 3,5 ainakin
Rentoa mökkimusiikkia. Ja miksei rekkailukin. Kappaleet vähän liian lyhyitä
White Stripesin se levy. Oli kyllä hyvää semmosta perus vähän simppelimpää rockia. You've got her in your pocket kiinnitti melodiallaan huomion, kun se kuullosti samalta kuin Rushin 2112 yks osa. Mutta hyvä biisi oli
Perinteistä west coast G-funkki soundia. Ihan jees kuunneltava, mutta ei varmaan paras niistä
Seuraavaks räppiä itärannikolta. Hyvää, muutama kappale meni kakkoslistallekkin
Ihan siistiä aika modernin kuullosta rockia. Levy ei kyllä olekkaan mikään kauheen vanha. The Smithsin laulajan soolohommaa. Ei mitään erityistä huippukohtaa, ihan tasahyvää kokoajan.
Aika kesäistä southern rockia. Ei mitään erityistä huippukohtaa taaskaan. Tasaisen hyvää koko levy
Aikamoinen livekokemus. Bändi ei pelkästään soita kappaleita läpi, vaan jokaista kappaletta on venytetty ja lisätty kaikenmaailman jammailuja ja sooloja. Vähän outoa, että levy ei ole yksittäinen keikka vaan yhdistetty muutamasta Japanin keikasta.
Aika tuommoista perus soul musiikkia. Ei oikein mun juttu niin ei osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta ei se paskaa ole
Tavallaan ihan mielenkiintoista. Vaikka tää onkin taas tämmöistä aika noise punkki taide paskaa, niin kappaleissa tuntu kuitenkin olevan vähän ees järkeä ja tietty tunnelma.
Romanttista countrya? En tiiä, mutta aika rauhallisia balladeja kummiskin
Kevyttä poprockia. Tykkäsin kyllä melodioista. Vähän ehkä punkmaista
Laukeileeko tuo pianisti vai joku yleisöstä tuolla taustalla? Aika häiritsevän kuuloista. Ihan miellyttävää taustamusiikkia. Kokonaan improvisoitu setti.
Hienostuneen tuntuista rockia, mutta silti "raa'an" tuntuista. Tykkäsin Ghosteenista enemmän
Miellyttävää electronista rockia. Akustiset versiot oli hyvä lisä, vaikka yleensä ne on hiukan turhia. Nyt ne oli hyviä. Pitää varmaan kuunnella uudestaan.
Taustamusiikkia 100% Mutta menihän se taustalla
Big band jazzia. Tuommoista aika elokuvamaista tai semmosta jotain mykkäfilmi. Tai niinkuin kohtausmusaa :D Foo kappaleesta tuli mieleen family guy theme
Miksaus tapa ärsyttää vähän ja vokaalit kuullostaa kuin ne olisi äänitetty vessassa. Voi myös vaikuttaa että kuunneltu autossa. Kappaleina muuten hyviä.
Leppoisa henkistä rockia blues ja southern vaikutuksilla. Hiukan jopa modernia ikäisekseen. Get It On taisi olla jostain tuttu.
Vaikka prodigysta paljon tykkään ja arvostan, ja hyvää tämäkin oli niin silti ehkä.3 tähteä "vain'. Oli kyllä silti sitä prodigyn reivi tunnelmaa
Alku vähän yllätti amen break samplella, mutta täähän olikin kovaa grungea. Ihme että nimi on täysin tuntematon ja kappaleet.ä
Rentoa afrojazzia, hyvää taustamusiikkina. Nimikko kappale Zombie oli paras ja ihan hauskakin
Tuo korkeaääninen saksofoni on hiukkasen rasittavan kuuloinen ajoittain. Ei ehkä ihan mun lempi jazzia. Vähän ehkä hitaampi temposempaa. Mielenkiintoista, että yleisö alkoi mellakoimaan kun bändi yritti lopettaa keikkaa.
En tiedä vaikuttaako mielentila ja hetki taas, mutta tämähän on parasta Beatlesiä mitä oon kuullut. Ja In My Life on nyt yksi parhaista Beatlesin kappaleista ja en ollut sitä aikaisemmin kuullut. Haluaisin antaa tälle levylle 4 tähteä ihan sen yllättävyyden takia, mutta oon antanut paremmillekkin levyille vaan 3 tähteä :D No vitut ei tässä oo mitään logiikkaa
Vähän kuin kevyempi versio Prodigysta.
Vähän kokeellista dressman rockia missä on hiukkanen elektronista seassa joissain kappaleissa. Lievästi kaoottista myös
Sama kelloääni on puolissa kappaleista. 2000 luvun RnB poppia, semmosta Destiny Child jne tyyppistä. Ei oikeen mun juttu. Vika piilokappale oli ok
Hyvää brittirockia, tykkäsin. Live Forever, Supersonic ja Slide Away oikeasti hyviä kappaleita. Ei varmaan kehtaa ihan 5 tähteä antaa, mutta 4,5 ainaskin
Osittain hyvää, osittain aika rasittavaa. Laulajan ääni meinasi rasautella ajoittain. Haiti paras kappale ja Rebellion ok sen jälkeen. Vika kappale oli kanssa ok. Tulee vähän MGMT mieleen. Semmoista tavallaan rockia, mut sit pienellä en tiedä millä käänteellä.
Tulee vähän Will Smith mieleen biiteistä ja ehkä räppäämisestäkin vähän. On kuitenkin hyvät biitit ja letkeetä hiphoppia. Alkupää levystä parempi
Country Rockia. Green River paras kappale. Bad Moon Rising suosituin ja vähän ehkä tuttu mutta ei niin hyvä musta. Sopii paremmin ehkä taas kesäsempään hetkeen
Thrash metallin kulta aikaa. Caught In A Moss ja Indians Anthraxin parhautta ja Among The Living ja I Am The Law taisi kanssa olla tuttuja.
Tosi hienoa kitaratyöskentelyä. Afrikkalaista rautalanka rokkia. Tulee kanssa tosi vahvoja indie-rock viboja. Hieno ja mielenkiintoinen sekoitus.
Reggaeta ja -26° pakkasta. Ei tainnut Bob Marley koskaan kokea niin kylmää. Letkeetä ja rentoa niinkuin kuuluukin. Exodus ja Waiting In Vain paras
Kelpo siistiä singer/songwriter indierockia. Lauluääni ei aina miellyttänyt. In The Dark Places ja On Battleship Hill parhaita. Muutama outo sample
Aika modernin kuuloista, mutta samaan aikaan semmosia 70 luvub psykerock soundia. Miellyttävän kuuloista.
Siisti kokonaisuutena. Siistejä jazz instruja. Välillä Kendrickin räppityyli pilaa kappaleen. Parhaat: King Kunta, Hood Politics, i
Tosi siistiä atmosfääristä indierockia. Parhaat: Heart Skipped a Beat
Letkeetä saluuna rockia. Hyvää rekkailumusaa. Parhaat: Rednecks, Kingfish
Hidas tempoista countrya.
Elektronista tämmöistä loop hiphoppia. Ihan letkeetä menevää, mutta vähän toistavaa. Parhaat: Step It Up, Creation, Connected
Hyvää jazzia jos jazzia haluaa kuunnella. Vähän siitä teknisemmästä päästä. Vikan kappaleen laulu säikäytti, ei ollutkaan instrumentaalilevy
Doorsin Dressman rockia. Jim Morrisonin woah huudot on kyllä agressiivisimpia ikinä. Ei kummiskaan sitä kaikkein ikonisinta Doors soundia. Riders On The Storm on tietenkin bangeri.
Ei kauheen hääppöstä. Vähän punk henkistä brittipoppia. Laulajan ääni rasitti. All of this and nothing EHKÄ ok
Tuntuu kuin olisin kuullut tämänlaisen levyn jo vaikka kuinka monta kertaa mutta tämä on kyllä hyvää. Parhaat: Not Great Men, I Found the Essence Rare. New wave punkkia
Aika rehtiä ihan perus rockia. She Bangs the Drums GH kappale. Parhaat: Made of Stone, I Am the Resurrection.
Hippi rockia. Ihan ok. Parhaat: Somebody to Love, White Rabbit
Kätevän tiivis blues keikka. Parhaat: Chain Gang, Bring It Home On To Me
Kovaa acid tekno biitti ysäri britti toiminta leffa musiikkia. Kuullostaa taas kevyemmältä Prodigylta. Parhaat: In Dust We Trust, Chemical Beats
Walk Of Life oli unohdettu klassikko. Bängereitä ja herkkiä kappaleita. Money For Nothing alku on kyllä siisti. Parhaat: Money For Nothing, Your Latest Trick, Brothers In Arms
Erikoista, eli Björkkiä. Tää oli kyllä parempi levy kuin aikaisemmin kuunneltu. Ehkä jopa hyviä kappaleita. Silti en oikein tykkää Björkin avant garde laulutyylistä. Parhaat: Come To Me, Play Dead, Big Time Sensuality
Keskihyvää Beatlesia. Parhaat: Taxman, Eleanor Rigby, Love You To
Vähän Radioheadmaista. Kivaa kevyttä rockia. Parhaat: As You Are, Why Does It Always Rain on Me?
Taas tätä samaa post punk new wave mitä lie mikä kuullostaa aina samalta. Ei oikein maistunut
Eihän tämmöistä voi vihata, mutta onhan tää aika laahaavaa ja tasapaksua. Mutta silti hyvää ja lepposta. Jazzzz
Nooh, mää en taas mikään Brucen ykkösfani oo. Tän tyylin rock ei mulle niin maistu.
Rentoa ja sielullista. Vähän taiteellista baritooni laululla. Parhaat: Hope Theres Someone, Spiralling, Bird Guhl
Veikeetä folk rockia irlantilaisella twistillä. Sit on myös hyviä akustisia kappaleita. Parhaat: When I Get To The Border, The Little Beggar Girl, The Great Valerio
Ei tää ollutkaan ambienttia. Ambient olis ollut parempaa, mutta tää kyllä parani loppua kohti. Alkupää aika elektronista poppia, mutta lopussa enemmän ambient. Parhaat: Loppupuoli
Bigband ravintola musiikkia. Aika tasapaksua. Herkkää
Coldplay on kyllä hyvä bändi. Aika akustista. Parhaat: In My Place, Clocks, The Scientist
Kevyttä rockia southern tyylillä. Rentoa ja samaan aikaan välillä intensiivistä. Parhaat: Silver Raven, Some Misunderstanding
Vähän reggae henkistä psykedeelistä skate musiikkia :D Parhaat: The Cisco Kid, City Country City
Ei ehkä parasta Bob Dylania. Enemmän blues soundista kuin akustista folkkia. Eikä edes huuliharppua mukana. Parhaat: Standing In The Doorway, Not Dark Yet
En pysty oikein ottaa Elviksen ääntä tässä tosissaan. Kappaleetkaan ei niin hyviä. Blue Moon hyvä mutta oliko tää joku demo versio?
Prog rockia. Tulee Yes tosi vahvasti mieleen. Our House oli taas unohdettu klassikko :D Neil Young oli tässä yhtyeessä ja muutkin oli varmasti tuttuja. Parhaat: Our House, Teach Your Children
Varhaista hiphoppia. Aika instrumentaali pohjaista ja vähän toistavaa. Mutta kyllä hyvääkin. Parhaat: They Made A Mistake
Tää oli Eric Claptonin bändi ja Layla oli tällä levyllä. Tasapaksua rockia. Vähän tulee kummiskin jenkkityyli mieleen. Parhaat: Layla, Little Wing
Suns not yellow, its chicken :D Aika humoristisia sanoituksia. Nyt on huuliharppuakin. Ei silleensä mitään erikoista. Ihan ok
Kivaa sitä ysäri naisvetoista rockia. Parhaat: Happy Only When It Rains, Queer
Ihan kasari meininkiä, ok vähän elektronisempaa rockia. Parhaat: Hungry Like A Wolf, Last Change On The Stairway
Hyvää ja hyväntyylistä rockia. Unohdettu klassikko: The One I Love. Parhaat: The One I Love, Its The End Of The Woeld As We Know It
Nyt on sitä Tuukan HonkyTonkya :D Oispa kesä eikä loskaa ja märkää.Parhaat: Because Of The Wind, Tonight I Think Im Gonna Go To Downtown, Honky Tonkin
No nyt kyllä oli kova levy taas. Akustisvetoista, mutta tymäkkää rockia. Tulee vähän Jeff Buckley ja ajoittain Radioheadikin mieleen. Paehaat: Jupiter and Teardrop, The Hook, Grace
Pisti päätä nyökkymään. Aika hiphopmaista. Vähän kuin nu-rockia. Rentoa. Parhaat: Que Onda Guero, Hell Yes, Rental Car
Foo Fightersin eka levy. Dave Grohl ei ollut vielä ihan hittikone, mutta kyllä sen tyylin kuulee jo. Miksaus auton kaijuttimista ainakin vähän outo. Vokaalit tosi takana. Parhaat: Big Me, Good Grief, Wattershed
Aika Beatles tyyppistä, mutta mielenkiintoisempaa. Välillä aika meemi. Parhaat: Yes Sir No Sir, Shangri-La, Arthur
Suurimmaksi osaksi instrumentaalista ja pari rock kappaletta. Rikosten valmistelu musiikkia elokuvissa. Parhaat: Get Duffy, Trainspotting
The Who:n parhaat kappaleet on kyllä tällä levyllä, mutta muut on aika mid. Muuten 3 tähteä, mutta 4 koska ne hitit. Parhaat (tietenkin): Baba O Reilly, Behind Blue Eyes, Wont Get Fooled Again
Offsprinf kyllä osaa tän 90 luvun skeittipunkki meiningin. Aivan legendaarista soundia. Parhaat: Come Out And Play, Self Esteem, What Happened To You?
Smooth Jazz. Moni ellei kaikki kappaleet oli jostain syystä kahdesti ja en osaa oikeasti sanoa oliko ne samoja kappaleita. Kertoo jonkin verran millaista musiikkia. Aika taustamusiikkia, mutta hyvää sellaista. Ei parhaita
Ei ollut sitä mitä odotin, odotin hiphoppia. Aika jännää jotain Future Jazzia. Tulee vähän joku youtube videoesseen taustamusiikki myös mieleen. Parhaat: Tokyo, Jameel's Space Ride, Friend Zone, Them Changes, Where I'm Going.
Leppoista soulia. Ei oikein se mun teekuppi, mutta Aretha Franklin on tärkeä laulaja historiassa. Parhaat: Respect, Good Times
Tässä on hyvää rähinä henkeä. Tässä on myös sitä tiettyä ajan henkeä. Tietenkin kun tietää Sex Pistolsin etukäteen niin se vaikuttaa mielipiteeseen. Tuntemattomana bändinä ei varmaan pitäisi niin paljon. Mutta nautin. Enemmän kuin odotin. Parhaat: God Save The Queen, Anarchy In The UK, Pretty Vacant
Jymäkkää rokkia. Välillä ihan perinteistäkin rock n rollia, Elvis tyyppistä. Myös bluesia. Aika monipuolista. Parhaat: Up Around The Bend, Who'll Stop The Rain
Kovaa rockia. Take Me Out ja This Fire klassikoita. Muuten ihan solid eikä muita kohokohtia. Michael kanssa jostain tuttu. Parhaat: Take Me Out, This Fire
Mää odotinkin milloin tää levy tulee. Tiesin, että tän on oltava tällä listalla. Levy joka on inspiroinut Musea ja Radioheadia. Aivan kultaa. Ei ehkä nyt iskenyt niin, kun tätä levyä on kuitenkin niin monesti kuunnellut, mutta on 5 tähteä. Parhaat: Hallelujah, Lover You Should've Come Over, Eternal Life, Grace
Enpä osannut odottaa suomalaista musaa. Aika lyhyt rykäisy, mutta ihan menevää. Ei silleensä oikeen suosikkia. Ice Cream Summer hyvä
Avant gardea, mutta tämä ei toisaalta ole ihan niin hirveää. Mutta ei sillein mitään kauhean hyvää kuunneltavaakaan. Rockia ja elektronisuutta. Ei oikein mitään kohokohtia
Ei oikein sitä mun tyyppistä Whota. Aika Rolling Stones, Beatles ja blues tyyppistä. Parhaat" My Generation, The Kids Are Alright
Yeaaahh boiiiiiiii. Tuttuja sampleja. Vanhaa hiphoppia, ei sillein erikoista. Ihan solid. Parhaat: Bring The Noise, Caught Can We Get A Whitness
Ollut kyllä tosi edelläkäyvää musiikkia jos tämä on oikeasti julkaistu 1974. Siistiä ambienttia. Nimensä mukaisesti aika tausta musiikkia että ei silleensä mitään erikoista. Futuristista.
Rasittavaa, semmoista vähän noise rockin tapaista kaoottista ja sitten narisevia vokaaleja. Blister In The Sun kuitenkin oli vähän tuttu. Parhaat: Blister In The Sun
Taas Beatlesin levy, mitä mää en oikein ymmärtänyt. En tiiä, en kauheasti ainakaan nauttinut kuuntelusta. Parhaat: Within You Without You, A Day In The Life
Aika perus alternative rockia, meni hyvin taustalla. Parhaat: Caught By the Fuzz, Sofa Of My Lethargy
Ääh, vähän tuommoista hömppä soul musiikkia. Vokaalit hiukan ärsyttäviä ja se itkevän lapsen imitointi oli ihan kauheata.
Leppoisaa blues rockia, ei kai siinä. Kuitenkin joku verta omalaatuista. Parhaat: Expecting to Fly, Bluebird
Vähän taiteellista, mutta ei ihan liikaa. Rokkimaista, melodiat aika outoja mysteerisellä tavalla. Hidastempoista. En kuitenkaan ihan kauheasti pitänyt. Parhaat: The Rip, Threads
Erikoinen valinta. Chilliä instrumentaalista elektronista tangoa. Aika siistiä enkä oo tainnur koskaan tälläistä kuulla. Parhaat: Kaikki aika tasapainoisen hyviä
Leppoisaa country ja bluesia. Kivan akustista myös. Parhaat: On The Beach, Ambulance Blues,b
Vähän tylsähköä. Ei nyt sillein älyttömän huonoa, mutta en nyt näe kauheen erikoisena. Kevyttä rockia. Parhaat: A Forest, M, Seventeen Seconds
Tunnelmallista ja hidastempoista kevyttä rockia. Siis tosi rauhallista. Laulaja ei kauheasti korota ääntä. Yksi kappale ihan ambient. Vähän ehkä puuduttavaa. Parhaat: Shine A Light, Sway
En tiedä kuuntelinko vieläkään oikeata levyä, mutta molemmat tosi rentouttavaa. Intialaista klassista ilmeisesti. Hyvää instrumentaalista taustamusiikkia. Ei niin stereotyyppistä mitä olettaisi. Oli hyvää. Paras spotifyssä ainakin Nomads in the Valley
Leppoisaa soulia aamuun, oli parempaa kuin keskiverto. Parhaat: Let's Stay Together, How Can You Mend a Broken Heart
Aika mid. Ei nyt sillein erityisen huonoa, mutta ei kappaleissa oikein mitään koukuttavaakaan ollut. Semmoista kevyttä britti rockia. Ei oikein parhaitakaan.
Rentoa funkkia tai soulia. Superstition klassikko tällä levyllä. You've Got It Bad Girlissä mielenkiintoinen sointukuvio. Parhaat: You've Got It Bad Girl, Superstition, I Believe (When I Fall In Love It Will Be Forever)
Se oli hyvää jazzia. Hämärä ja savuinen tunnelma. Parhaat: So What, All Blues
Ähh, vähän tylsää. Aika aurinkoista, mutta ei vaan ollut mitään tarttumapintaa. Tuommosta perus 60-luvun rockia. Parhaat: Wouldn't Be Nice, mikään muu ei jäänyt mieleen jos sekään
Hyvää aika tunteellista brittipoppia. En tiennyt tältä levyltä kummiskaan mitään. Parhaat: Being Boring, My October Symphony
Kevyttä rockia, vähän countrymaista. Hempeää laulua. Parhaat: Northern Sky, Poor Boy, Sunday
Aika veikeetä, mutta hyvää. On vähän kaikkea. Rockia, bluegrassia, teatteria. Aika erikoiset kappaleitten nimet. Parhaat: Tuo eka UFO biisi, Casimir Pulaski Day, Jacksonville
Välillä tuli vähän Frank Sinatra mieleen. Tuollaista vähän big band tyylistä, ilmeisesti honky tonkya. Rentoa kesä musaa. Parhaat: The Wild Side of Life,
Hiphoppia ja RnB:tä. Hiphopit parempia. Hyvät biitit niissä. Fast and Furious tyyli. Parhaat: Bring the Pain, Work It, Slide,
Ei vittu mitä disney musikaali meemi musiikkia
Suht kevyehköä rockia. Vähän tulee rollarit mieleen. Murder mystery sit lähtikin vähän lapasesta, siinä Doorsmaiset urut. Parhaat: Candy Says, Pale Blue Eyes